ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΜΕΡΟΣ Γ (ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ)

0
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ






















Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ
ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥ
ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΝΑΟ.

ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η
ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΤΑΤΗ
ΑΓΙΟ ΤΗΣ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ.

ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ
ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΒΑΣΗ ΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.


ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΝΑΟΥ ΠΡΟΣ
ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΑΓΙΟΥ.

Σε αυτές τις πολύ κρίσιμες στιγμες για την Ελλαδα εφτασε η ωρα να δειξουμε την πιστη μας και το ποσο αποφασισμένοι ειμαστε για να επιβιώσουμε ως εθνος.

Παραλληλα είναι μια πολύ μεγαλη ευκαιρια να δουμε ποσοι είναι οι γνήσιοι Ελληνες αυτην την στιγμη.

Είναι ζητημα εθνικης επιβιώσεως και πιστης προς τον Χριστο να χτισουμε επιτελους έναν ναο προς τιμην του αγιου Νικηφορου.

Είναι γεγονος ότι η αρχαια Ελληνικη γραμματεια είναι ανεξαντλητη και ας αναφερουν αρκετοι ότι αυτό το οποιο εχουμε στα χερια μας είναι παρα πολύ μικρο σε ποσοστο.


Το ιδιο ισχυει και για  την αρχαια Ελληνικη γραμματεια του μεσαιωνα. 
Με ιδιαιτερη συγκινηση θα γραψω το σημερινο αρθρο.

Αυτό διοτι ερευνώντας της πηγες της Ελληνικη μεσαιωνικης
ιστοριας διαβασα κατι το οποιο δεν γνωριζα σχετικα με τις διδαχες του Αγιου Ιωαννη του Δαμασκηνου.

Ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος αναφερει σχετικα με τους Ισμαηλίτες ότι :
 Έστι δε και η μέχρι του νυν κρατούσα λαοπλάνος θρησκεία των Ισμαηλιτών, πρόδρομος ούσα του Αντιχρίστου.
Κατάγεται δε από Ισμαήλ, του εκ της Αγάρ τεχθέντος τω Αβραάμ, διόπερ Αγαρηνοί και Ισμαηλίταιπροσαγοευονται.
Σαρακηνούς δε αυτούς καλούσιν, ως εκ της Σάρρας κενούς
Επισης ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος αναφερει ότι μεγαλοι
αυτοι χριστομαχοι και Ελληνομάχοι οι  οι Αγαρηνοί, έγιναν ειδωλολάτρες και προσκύνησαν το φωτεινό αστέρι Αφροδίτη.

Μετά όμως την εμφάνιση του του Μωάμεθ, ασπάστηκαν τη νέα θρησκεία.
Αυτά τα πολύ σημαντικα μας αναφερει ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος.

Παντοτε αρχη μου ειναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν
δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν . Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;

Από τα αρχαια χρονια ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο,
σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς,παντοτε σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως ,σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες,οργια κλπ. 

Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.
Η πρωτη κατακτηση της Περσικης αυτοκρατοριας ηταν η αιτια για την δημιουργια της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας.
Η  Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από αλλοδαπούς εωσφοριστες δωδεκαθειστες «νεοταξιτες» στην αρχαια Ρωμη, και πήρε την θεση της διαλυμενης πλεον περσικης αυτοκρατοριας. 
Όταν το κρατος ειχε ακομη πρωτευουσα την αρχαια Ρωμη, οι αρχαιοι Ρωμαιοι συγκλητικοι δημοσια ανεφεραν με πολύ μεγαλη υπερηφανια ότι, η αρχαια Ρωμη είναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. Για οσους δεν γνωριζουν η αρχαια Βαβυλωνα ηταν το παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου. 
Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana).
 Aκομη οι εωσφοριστες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη. Για αυτό μεχρι να την επανασυστησουν,σκεφτηκαν να κανουν μια άλλη παγκοσμια εωσφορικη
αυτοκρατορια από τα δυτικα. 
Ο στρατηγικος τους στοχος, ηταν με την ανακαμψη της Περσικης αυτοκρατοριας  ηταν να εχουν ετοιμη μια ακομη παγκοσμια εωσφορικη
αυτοκρατορια  να επεμβει εναντιον των Ελλήνων, σε περιπτωση που
απελευθερωνόμασταν από τα ρωμαικα δεσμα.
 Πραγματικα το πληρωμα του χρονου εφτασε το 610 μ.Χ. με την ανοδο στον ρωμαικο θρονο του Ελληνα αυτοκράτορα από την Αγιοτοκο Καππαδοκια, τον Ηρακλειο.
Το κρατος του εωσφορου, η παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορια (Pax Romana), ειχε γινει οριστικα και αμετάκλητα πλεον το πρωτο παγκοσμιο Ελληνοχριστιανικο αυτοκρατορικο κρατος.
Οι εωσφοριστες εκεινης της εποχης δεν δεχονται ότι ένα δικο τους δημιουργημα , η εωσφορικη ρωμαικη αυτοκρατορια την διοικουν πλεον εξ ολοκλήρου οι Ελληνες.

Όταν ειδαν οι εωσφοριστες ότι το 610 μ.Χ., στον θρονο της Κωνσταντινουπόλεως ανεβηκε για πρωτη φορα Ελληνας, και ότι η αυτοκρατορια εγινε και τυπικα Ελληνικη, αντεδρασαν παρα πολύ ασχημα.

Οσο ηταν στον Ρωμαικο θρονο αλλοδαποι αυτοκρατορες, την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες. Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.

 Όμως μολις ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας, ο Ηράκλειος τοτε εκαναν οι Περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει μέχρι τότε. Ειχαμε δηλαδή εισβολή, και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Παράλληλα για πρωτη φορα εγινε εισβολή από τους Περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από τις βιαιοπραγίες κατά του πληθυσμού, εκαψαν και τον ναο του Παναγιου Ταφου, εκλεψαν τον τιμιο Σταυρο και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια
.
Ο χρονογραφος Ιωαννης Ζωναράς, που είναι ο πιο αξιόπιστος ιστορικος του μεσαιωνα, μας αναφερει στο εργο του με τιτλο «Επιτομη Ιστοριων», ότι πριν φυγουν οι Περσες από τους αγιους τοπους, πουλησαν εναντι πινακίου φακης, 90.000 χριστιανους στους Εβραιους, οι οποιοι τους θανατωσαν με τα πιο φρικτα βασανιστήρια.
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων και της σωστης παιδειας, μεσα σε EΠΤΑ μονον χρονια οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες.
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορούν να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας; Ακομη και ο Αλεξανδρος, με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια σε σχεση με τον Ηρακλειο. Το απογειον της Ελληνορθοδοξιας πανω από όλα, ηταν οταν ο Ελληνας Αυτοκρατορας Ηράκλειος πηρε πισω από τους Περσες τον Τιμιο Σταυρο, τον οποιο πηγε ο ιδιος πισω στα Ιεροσόλυμα.
Ο θριαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικος. Δεκατέσσερα χρονια πριν, δηλαδή το 614 μ.Χ., το Ελληνικο (ρωμαικο) κρατος, δεν είχε βρεθει μονον κατακτημενο κατά το ημισυ από τους Περσες, αλλα ήταν για πρωτη φορα στην ιστορια του σκοπιμα, εξαιτιας των αλλοδαπών αυτοκρατορων, τελειως χρεωκοπημενο.
Ηταν η εποχη που εδωσαν οι εωσφοριστες Περσες το τελεσιγραφο στους προγονους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν ολοι τον Ιησου Χριστο, η δεν θα ξαναδουν ποτε τον ηλιο.

Η Περσικη εωσφορικη, αυτοκρατορια, προσπαθουσε, παρα πολλους αιωνες να αφανισει δια παντως τον Ελληνισμο. Τελικα εξαιτιας της γενναιοτητας, του ηθους, της πιστης, των χρηστων ηθων, και της βοηθειας του Ιησου Χριστου, οι προγονοι μας κατεβαλαν δια παντως τον προαιωνιο εχθρο του Ελληνικου εθνους. Αμεσως τοτε δημιουργησαν την αραβικη αυτοκρατορια , στην θεση της Περσικης, ενώ όταν εξασθενισε ως δυναμη και η αραβικη αυτοκρατορια, αμεσως για μην παρουμε ανασα και εστειλαν εναντιον μας, τους Τουρκους. Φροντιζαν ολους εκεινους τους αιωνες να στελνουν κυριολεκτικα αμέτρητους λαους να μας πολεμουν, για να μην σταματαμε καθολου, να πολεμαμε συνεχεια.
Οι εωσφοριστες , μετα την συντριβη της περσικης αυτοκρατοριας , δεν πιστευαν τι ειχε συμβει . Αυτό διοτι οι Ελληνες όχι μονον εγιναν από σκλαβοι διοικητες στο ένα τους δημιουργημα, που ηταν το ρωμαικο κρατος , αλλα με την αναληψη της εξουσιας στο ρωμαικο κρατος επετυχαν να καταστρεψουν δια παντος το άλλο τους κατασκεύασμα την περσικη αυτοκρατορια.
Όταν οι Ελληνες ξαναεγιναν παγκόσμιοι κυριαρχοι με την κατακτηση της περσικης αυτοκρατοριας, τοτε πηραν την αποφαση να δημιουργησουν τον μωαμεθανισμο. Ο αποκλειστικος τους σκοπος να κατακτησουν την Ελληνικη (ρωμαικη ) αυτοκρατορια.
Τοτε συμβαινει κατι ακομη το μοναδικο.
 Ενας λαος αγραμματος , αναλφάβητος , που ζουσε στην ερημο, εγινε μεσα σε εξι χρονια ,παγκοσμια υπερδυναμη, με αποτέλεσμα να παρει πισω ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια την Μεσοποταμια κλπ,απο τους Ελληνες.
Αυτοι ηταν οι αραβες ,οι οποιοι μολις ειχαν ασπασθεί τον μωαμεθανισμο.
Ακομη και εμεις οι Ελληνες με τον κορυφαιο πολιτισμο στον κοσμο περασαν αιωνες για να γινουμε κοσμοκρατορες, αυτοκρατορες. 
Όμως οι αγραμματοι αραβες χρειαστηκαν μονον εξι χρονια. Αυτό διοτι από πισω τους βρισκοταν οι εωσφοριστες της » νεας» ταξης πραγματων.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ Η
ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΕ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΕΠΙΠΕΔΟ.
Ένα ακομη παράδειγμα, για το ποσο ισχυροι ηταν οι προγονοι μας εκεινη την εποχη , ειναι ότι στην Κωνσταντινουπολη επι Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, υπηρχε τζαμι για την μειονοτητα των μωαβιτων (ισμαηλιτων). 
Μονον που την εποχη εκεινη είμασταν οι κυριαρχοι του πλανητη. Εμεις οι Ελληνες, ειχαμε την κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου. Οι προγονοι μας, πολεμουσαν ολους εκεινους τους αιωνες, καθημερινα παρα πολύ γεναια στα πεδια των μαχων με το σπαθι στο χερι, για αυτό είμασταν ελευθεροι, είμασταν κοσμοκρατορες,
Ο ηρωισμος των προγονων μας ειχε καταλυτικο αντικτυπο στις σχεσεις μεταξυ Ελλήνων και αγαρηνων.
Για αυτό ολοι οι αγαρηνοι που ζουσαν μαζι μας εκεινες της εποχες στην Ελληνικη  -ρωμαικη αυτοκρατορια ως μεινοτητα , παρα το γεγονος ότι τα δυο εθνη ηταν καθημερινα σε πολεμο  ολους εκεινους τους αιωνες.
Εντούτοις  οι ισμαηλιτες  που ζουσαν μαζι μας ως μειονοτητα δεν τολμουσαν να κανουν δολοφονιες, βιασμους, κλοπες, κλπ ηταν αψογοι. 
ΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ
ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΥΛΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ
ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ .
Ειναι δεδομενο ότι σε κάθε εποχη οι νεοταξιτες δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας διαφορους λαους εναντιον μας όπως περσες, ρωμαιους, γοτθους, ουννους, οστρογοτθους, βησιγοτθους, φραγκους, Βανδαλους, Νορμανδούς, Λογγοβαργους, Γερμανικα φυλα, Βουλγαρους, Κουμανους, πετσενεγους, Ογουζους, ουγγρους ,χαζαρους, Σελτζουκους Τουρκικα φυλα. Ρωσους ,σλαβους, Αβαρους, Αγαρηνούς Αραβες, και εκατοντάδες αλλους λαους

Ταυτοχρονα σε κάθε εποχη μαζι με τους πολεμους , μας πολεμουσαν και σε πνευματικο, ηθικο επιπεδο, δημιουργώντας διαφορες αιρεσεις.
Πραγμα που είναι πολύ πιο επικινδυνο από έναν αιματηρο πολεμο η από αιματηρους πολεμους.
Συμφωνα με το κορανι η λατρεια των ιερων εικονων από τους Ελληνες είναι μια εωσφορικη πραξη, είναι δαιμονικη βδελυγμια.
Ακαρπες παρεμειναν οι προσπάθειες
Ο Μωαμεθ «εβλεπε» στον υπνο του τον Αρχαγγελο Γαβριηλ, ο οποιος τον διεταζε να κανει οπωσδήποτε μια νεα θρησκεια στον ονομα του ιησου Χριστου.
Μονον που αντι να την διαδιδει και να την διδασκει με αγαπη προς τον συνανθρωπο την διδασκε και την διεδιδε με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων και πασης φυσεως σεξουαλικη ανωμαλια.
Ο Ιδιος ο θεάνθρωπος ο ιησους Χριστος ηρθε διδαξε την αγαπη, την ελεημοσυνη, την ηθικη ζωη, και σταυρωθηκε για τους ανθρώπους. 
Το ιδιο εκαναν και χιλιαδες αλλοι αποστολοι,αγιοι, μαρτυρες κλπ μετα τον Ιησου Χριστο.

Τωρα ξαφνικα ο αρχάγγελος Γαβριηλ αποφασισε μονος του ότι ο χριστιανισμος θα επρεπε πλεον να διδασκετε όχι με τον χριστιανικο τροπο τον οποιο διδαξε ο ιδιος ο Χριστος και θυσιαστηκε για αυτό. αλλα να διδασκετε με τον ακριβως αντιθετο τροπο.
Συμφωνα με τον Μωαμεθ ο Αρχάγγελος Γαβριηλ «διεγραψε» και κατεστρεψε την προσπαθεια του Χριστου, των αποστολων, των αγιων , των μαρτυρων, και ολων των χριστιανων μεχρι εκεινη την χρονικη στιγμη,
Με ακομη πιο απλα λογια ο αρχάγγελος Γιαβριηλ ειχε γινει «εωσφοριστης».
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΝΟΜΙΜΗ
ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ
ΠΟΛΕΜΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΙΔΑΞΑΜΕ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
 Οι συγκρούσεις μεταξυ των Ελλήνων και των σαρακηνων εχουν μια ακομη παρα πολύ σημαντικη πτυχη.
Οι Αγαρηνοι ερχόμενοι σε επαφη με τους προγονουςμας επηρεαατηκαν από τον Ελληνικο πολιτισμο και αρχισαν να μεταφραζουν για πρωτη φορα στην ιστορια τους, μερικους από τους αρχαιους φιλοσοφους. 
Ενας ακομη λαος, ο οποιος ηταν παρα πολυ εχθρικος προς το Ελληνικο εθνος μελετησε με πάθος τους αρχαίους Ελληνες φιλοσόφους-σοφιστες ιατρούς, με αποτέλεσμα μετα από τοσους αιωνες να αποκτησουν πολιτισμο, μεσα από την αντιγραφη των Ελλήνων σοφων.
 Ακομη  άντλησαν αρκετα στοιχεία από τον τροπο τον οποιο διοικουσαν οι προγονοι μας την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια,όπως αντεγραψαν τους προγονους μας και σε αλλους τομεις όπως σε θεματα 
αρχιτεκτονικης,

.


​Οι προγονοι εχυσαν το αιμα τους, για την ιερη πιστη του Χριστου και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.

Η Ελλαδα είναι το μοναδικο εθνος στον κοσμο το οποιο προσδιοριζει
με το θρήσκευμα την εθνικη ιδιοτητα. Αυτό το καθορισαν με το αιμα και
τους αγωνες τους οι Ηρωες του 1821. Εν συνεχεια το ψηφισαν και στις τρεις εθνοσυνελεύσεις που ακολουθησαν σε Επιδαυρο, Αστρος και Τροιζηνα.

Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.

Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, οπου μεταξυ αλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων..Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληνωνν Αυτοκρατόρων. Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827 : Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.

Τα Ελληνικα δικαστήρια στο ποινικο -αστικο δικαιο εφαρμοζουν μονο τους 
νομους των Ελλήνων χριστιανων αυτοκρατορων.
Ολοι οι νομοι της Ελληνικης αυτοκρατοριας είναι συγκεντρωμένοι από τον δικαστικο του μεσαιωνα Κωνσταντινο Αρμενοπουλοο οποιος συγκεντρωσε σε ένα εργο τους περισσοτερους νομους.
Το εργο αυτό ονομάζεται εξαβιβλβος.

Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο. Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου <<εν τουτω νικα>>. Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.

Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος σφραντζής :Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιησουμε τον θανατο παρα την ζωη : πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.

Ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον, οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΤΟΥ 1453 Μ.Χ. ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. ΓΙΑ
ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

​Αναφερουν ενδεικτικα οι Ελευθεροι Πολιορκημενοι του Μεσολογγίου :

​ Εν ονόματι της Αγίας Τριάδος. Βλέποντες τον εαυτόν μας, το στράτευμα και τους πολίτας, εν γένει μικρούς και μεγάλους παρ’ ελπίδα εστερημένους από όλα τα κατεπέιγοντα αναγκαία της ζωής προ 40 ημέρας και ότι επληρώσαμεν τα χρέη μας ως πιστοί στρατιώται της πατρίδος εις στενήν πολιορκίανταύτην και ότι, εάν μίαν ημέραν υπομείνωμεν περισσότερον, θέλομεν αποθάνει όρθιοι εις τους δρόμους όλοι.

Θεωρούντες εκ του άλλου ότι μας εξέλιπεν κάθε ελπίς βοηθείας και προμηθείας τόσον από την θάλασσαν καθώς και από την ξηράν, ώστε να δυνηθώμεν να βαστάξωμεν, ενώ ευρισκόμεθα νικηταί του εχθρού, αποφασίσαμεν ομοφώνως: η έξοδός μας να γίνει βράδυ εις τας δύι ώρας της νυκτός 10 Απριλίου, ημέρα Σάββατον και ξημερώνοντας των Βαϊων, κατά το εξής σχέδιον, ή έλθη ή δεν έλθη βοήθεια.

Την τελευταία εκείνην βραδια ο επισκοπος Ιωσηφ βοηθουμενος απο τους ιερεις του κοινωνησαν των Αχραντων Μυστηριων ολους τους Ελληνες κατοικους του Μεσολογγιου (10.500 Ελληνες).

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΥΨΗΛΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ

  

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here