ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ- ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΤΙΡΙΟ- ΜΕΡΟΣ Β

0
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ



ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ
ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.  

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ ΟΤΙ
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ
ΝΑ ΕΠΑΓΡΥΠΝΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑ
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.
ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΩΔΕΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ
ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΜΠΡΟΡΟΥΝ ΝΑ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΝ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ
ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ
ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΙΜΟΙ. 

Δυστυχως εξακολουθεί να υπαρχει το πολύ σοβαρο πρόβλημα με την στεγαση του  μουσικου σχολειου Μυτιλήνης. Μαλιστα την σχολικη χρονια 2016-2017 το πρόβλημα εγινε ακομη πιο εντονο διοτι αυξηθηκαν οι μαθητες του μουσικου σχολειου σε 130 παιδια. Η καταστταση είναι κυριολεκτικα τραγικη διοτι το μουσικο σχολειο Μυτιλήνης συστεγάζεται μαζι με το πεμπτο γυμνασιο Μυτιλήνης το οποιο είναι σχολειο γενικης παιδειας.

Από την πλευρα του πεμπτου γυμνασιου εκφράζονται πολύ εντονα παραπονα διοτι εξαιτιας των μουσικων οργανων και των μαθηματων του μουσικου σχολειου δεν μπορουν να κανουν εκεινοι τα δικα τους μαθηματα.  
Η  κατασταση αναμενεται να επιδεινωθεί κατά την σχολικη χρονια 2017-2018, καθως τα παιδια του μουσικου σχολειου αναμενεται λογω του αυξημενου ενδιαφερονντος  να φτασουν περιπου εως και τα 145 με 150 παιδια.
ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΟΥΣΕ
ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.

Για τον σκοπο αυτό ειχε αγοραστει κτΙριο  το οποιο όμως δεν καλυπτει της ανάγκες του μουσικου σχολειου, με αποτέλεσμα το πολύ σοβαρο αυτό πρόβλημα να εξακολουθεί να υφισταται και με το περασμα του χρονου να διογκώνεται. 
Μεσα σε όλα αυτά σε μια κλειστη τοπικη κοινωνια ερχονται και μερικα σχολεια γενικης παιδειας να αντιμετωπισουν πολυ ανταγωνιστικα το μουσικο σχολειο με αποτέλεσμα να μην είναι φιλικα προσσκειμενα απέναντι στο μουσικο σχολειο.

Σαν να μην εφταναν όλα αυτά υπαρχει η προθεση συγχωνεύσεως ολων των μουσικων σχολειων με τα σχολεια γενικης παιδειας. Όλα αυτά με σκοπο να καταργηθουν τα πολυ «πολυδάπανα» αυτά ειδικα καλιτεχνικα σχολεια.
 Φυσικα πισω από ολο αυτό το δεν τίθεται μονον το οικονομικο ζητημα αλλα πανω από όλα ελλοχευει η ακομη μεγαλυτερη υποβαθμιση της Ελληνικης παιδειας και πανω από όλα η ακομη μεγαλυτερη ηθικη και  πνευματικη  εξαθλιωση των παιδιων τα οποια θα στερηθουν της μουσικης παιδειας,  
Η Λέσβος είναι το τριτο μεγαλυτερο νησι σε εκταση για αυτο θα επρεπε να εχει το λιγοτερο δυο μουσικα σχολεια ώστε να καλυψει της μεγαλες ανάγκες των κατοικων του νησιου για μουσικη παιδεια και μουσικο πολιτισμο.


Κατι αντιστοιχο θα επρεπε να εχει  γινει και στον νομο Θεσσαλονικης ο οποιος αντι να εχει το λιγοτερο τρια μουσικα σχολεια εχει μονον ένα.

Αντι να διπλασιασουν τα μουσικα σχολεια σε ολες  τΙς περιοχες που
απαιτειται, οι αρμόδιοι εχουν την προθεση να κλεισουν και τα ηδη υπαρχοντα. 

Πολλες φορες εχω αναφερει ότι καποια μουσικα σχολεια προσπαθουν
να δημιουργησουν κατω από πολύ αντίξοες αυνθηκες.

ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Αυτην την στιγμη το μουσικο σχολειο Μυτιλήνης εξαιτιας του πολύ μεγαλου προβλήματος με το στεγαστικο, αναγκαζονται καποιες ταξεις όταν εχει καλο καιρο κανουν μαθημα εξω στο προαυλιο του σχολειου.
Επισης κανουν καθμερινα μαθηματα μουσικης μεσα στο γραφειο του διευθυντη.

Η Κατασταση κυριολεκτικα είναι πολυ απελπιστικη και απαρεδεκτη.

Σκεφτειται ότι ένα ολοκληρο σχολειο με τους συντοντισττες ολης αυτης της προσπαθειας τον διευθυντη και τους υποδιευθυντες θα πρεπει επι καθημερινης βασεως να συνυπαρχουν με ολους τους μαθητες και τα μαθηματα μουσικης πιανου) μεσα στο γραφειο του διευθυντη του μουσικου σχολειου. Το πιανο είναι το βασικοτερο οργανο μαζι με τον Ταμπουρα στην παραδοσιακη μουσικη.

Οι συνθηκες λοιπον είναι πολύ δυσκολες και επιτελους θα πρεπει να δωθει μια αξιοπρεπης λυση με αυτό το τεραστιο και χρονιο πρόβλημα.

Η επι χρονια διαβουλεύσεις επι διαβουλεύσεων δια την ανευρεση μιας λυσεως δεν εχουν επιφερει μεχρι στιγμης απολυτως κανενα ουσιαστικο αποτέλεσμα.
Στην περιπτωση του μουσικου σχολειου Μυτιλήνης Θα πρεπει πλεον ολοι οι γνωστοι τοπικοι ευεργετες καθως και ολοι οι  ευρωστοι οικονομικα κατοικοι του νησιου να δουνε  πιο θετικα την περιπτωση του μουσικου σχολειου ώστε να αποκτησει επιτελους το δικο του
κτιριο. 
                     ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΕΓΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ

                               ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ                              
σιατιστα 5

              ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ

                             ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ        
   
σιατιστα 4

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ
ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΣΙΑΤΙΣΤΑ ΚΟΖΑΝΗΣ.


Αναζητουναι προφανως ευεργετες όπως η οικογενεια Παπανικολάου στην Σιατιστα Κοζανης.
Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας στεγαστηκε αρχικα σε ενα ομρρφο διατηρητεο κτιριο που ανακαινιστηκε για τον σκοπο αυτο απο τους ευεργετες της πολεως Κωνσταντινο και Ελενη Παπανικολαου.
Όταν το μουσικο σχολειο Σιατιστας δεχτηκε ακομη μεγαλυτερο αιτήσεων τοτε οι ιδιοι ευεργετες  η οικογενεια Παπανικολάου εκανε δωρεα στο Μουσικο σχολειο ακομη ενα ακομη μεγαλυτερο κτιριο, ώστε να μην στερηθεί κανενα απολυτως ενδιαφερομενο παιδι της μουσικες σπουδες.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ
Το μουσικο σχολειο Μυτιλήνης, ιδρυθηκε το 1994, και μεταξυ αλλων  εχει χορωδια «Βυζαντινης» μουσικης, παραδοσιακη χορωδια. Ακομη υπαρχουν το παραδοσιακη ορχηστρα, η κλασικη ορχήστρα , η ευρωπαικη και η συγχρονη. 
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΩΝ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα,σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, της γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο.Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.

Στα μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα,πιο δημοκρατικα, πιο ομορφα.

Μεχρι στιγμης ένα από τα πιο χαρακτηριστικα παραδείγματα ελευθεριας και
μεγαλης δημοκρατικότητας στον θεσμο είναι και το μουσικο σχολειο της Μυτιλήνης.
Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους.Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αυτο διότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η εφαρμογή ολων των καινοτομων μεθοδων των μουσικων σχολειων σε συνδυασμο με την ψυχοθεραπευτικη επιδραση της μουσικης στην αναπτυξη της κριτικης σκεψης και της ορθης πολιτιστικης συνειδησης αποτελουν το αντίδοτο στην οικονομικη, πνευματικη, πολιτιστικη, ηθικη εξαθλιωση.
Τα μουσικα σχολεία γίνονται ενα πεδίο ανταλλαγης ιδεων, δημιουργικοτητας-ελευθερης εκφρασης και ευρειας καλλιτεχνικης καλλιεργειας, με την μουσικη να αποτελει κεντρικο κομματι της καθημερινοτητας των παιδιων.

Τα μουσικα σχολεία αναπτύσουν το ηθος, την διανοητικη ικανοτητα, την δημιουργικότητα και το ταλέντο. Δικαιωματικα μπορούμε να αναφερουμε οτι τα σχολεια αυτά δημιουργουν ανθρωπους ανωτερης ποιοτητας μεσα από την μουσικη τους παιδεια. Μεσα από της της συναυλιες τα παιδια που πηγαινουν στο μουσικο σχολειο ειναι γεγονος ότι ωριμάζουν πιο γρηγορα και ειναι ανωτέρου πνευματικου επιπεδου.

Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται , ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα.

Τα μουσικα σχολεία λειτουργούν οπωσδήποτε ως αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της τηλεοπτικης-μιντιακης εξαθλιωσεως.


Αθόρυβα και πολυ μεθοδικα,τα μουσικα σχολεια αμετατρεπονται σε κεντρα εξερευνησης της παραδοσιακης μουσικης και των τροπων που μπορει να διδαχθει η κατεξοχην Ελληνικη μουσικη μας παράδοση.

Είναι γεγονος ότι τα μουσικα Σχολεια είναι η πρώτη οργανωμενη προσπαθεια συστηματοποιησης της διδασκαλιας της Ελληνικης εντεχνης- παραδοσιακής-λαικης μουσικής. Οι μέθοδοι διδασκαλίας καλυπτουν καθε δυνατό τροπο μεταδοσης της γνωσης.

Τα μουσικα σχολεια υποστηριζουν την συνεχιση του Ελληνικου μουσικου πολιτισμου και την εξειδικευμένη μουσική εκπαίδευση.

Ακομη ολοι οι ασθενείς οικονομικα ανθρωποι, τους δινεται η ευκαιρια να σπουδασουν τα παιδια τους στον κλαδο της μουσικης, χωρις να χρειαζεται να πληρωσουν, για να πηγαινουν σε ωδεια.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη καθως

​ είναι​

 ιαση, ηθικη

κ​

αι παιδεια .  

​Η παροχη υψηλου επιπέδου μουσικής εκπαιδευσεως αποτελεί τον πιο βασικο  στοχο  των εκπαιδευτικών των μουσικων σχολειων όπως είναι το μουσικο σχολειο Βολου.
Τα μουσικα σχολεια είναι ότι απεμεινε ορθιο μεχρι στιγμης στην δημοσια εκπαιδευση. Η μουσικη αγωγη-δημιουργικοτητα αποτελει το πιο σημαντικο εφοδιο για έναν ανθρωπο. Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος.
Η μουσικη συμβαλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).
Η  μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα  συμβάλλουν στη συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου
πολιτισμού.
 
Εκτός από ιαση, ηθικη και παιδεια τα σωστα ειδη  μουσικής έχουν μια ισχυρή επικοινωνιακή δύναμη. Όλοι όσοι έχουν φοιτησει σε μουσικά σχολεια εχουν ζησει ανεπανάληπτες στιγμες και σφυρηλατησαν πολύ ισχυρούς δεσμούς με τα υπολοιπα ατομα.
 
Τα σωστα ειδη μουσικης βοηθουν στον μεγιστο βαθμο την δημιουργια, την εκφραση, την αποκτηση ευγενών συναισθηματων, την επικοινωνια, όπως και στην αποκτηση ενονων θρησκευτικών συναισθηματων. Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι υπεραπαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων. 

Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε απο τα πρωτα χροινια τους ύμνους και τις ωδές.

Οι τρεις ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου

​ ​

θεου

ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθους και αρετων στους ανθρωπους.

Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων.

Πολυ σημαντικο είναι οτι οι τρεις Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι.

Η Ελληνιη-ρωμαικη-«βυζαντινη» μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου.

Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας,

To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι  να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να  συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο.

Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα

στοιχεια​

 τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη , διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο

​ και στην παιδεια ​των Ελλήνων 

 προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης

​​

.

Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν εκκλησιαστικη («βυζαντινη») μουσικη.
Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσιικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως συνυπαρχουν όλα τα οφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου.

Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων. Σε αυτό το ειδος μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.

​Είναι αποδεδειγμενη ​η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδεας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.

Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. Υστερα τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση.
Αυτό διοτι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις

​ ​

ικανότητές

​ ​

τους και να δημιουργήσουν κάτι απο μόνα τους, σε συνδιασμο με το ότι θα εκτεθουν δημοσια στο κοινο, μεσα από της συναυλιες των μουσικων σχολειων.

Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα 

στην δημιουργικοτητα​

 ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία

​ 

την 

​ατομικη​

 ευτυχία

​ αλλα και την εθνικη μας επιβίωση.​
Είναι απολυτως βεβαιον ότι τα σωστα ειδη μουσικης δημιουργουν ηθικα-σκεπτόμενα άτομα. Αυτο είναι κατι το οποιον το τρεμουν οι κρατούντες, διοτι θα χασουν δια παντώς την εξουσια. 

Δ​

ιαχρονικα από τα αρχαια χρονια, οι εκάστοτε κρατούντες, μονον σε ανηθικους και σε ατομα χαμηλου διανοητικου επιπεδου ηταν και είναι αξιοι να κυριαρχησουν. Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστη ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, «βυζαντινη»,) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια,περνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, 

​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους.
ΤΑ ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ ΗΤΑΝ
ΚΑΙ 
ΕΙΝΑΙ 
 Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Βρισκόμαστε στην χειροτερη ιστορικη στιγμη, από καταβολης του Ελληνικου εθνους. Για την επιβίωση του εθνους , είναι απαραιτητη η δημιουργια ηθικων αρχων. Ειδικα για της επομενες γενιες. Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο «μυστικο » επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. Επισης δειτε τον Ελληνα Ηρακλειο από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας, μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από τις αγριες σφαγες,  τις κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. Ακομη και ο Αλεξανδρος , με παρα πολύ εμπειρους στρατιώτες, με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο. Εκτος από την παιδεια , και τα χρηστα ηθη, οι προγονοι μας οι Ελληνες, της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, ακουγαν τα σωστα ειδη μουσικης. Αυτό είναι ένα πραγμα παρα πολύ σημαντικο.

 
Στα παλατια των Ελλήνων (ρωμαιων) αυτοκρατορων, και όχι μονον είχαμε καθημερινα συγκεκριμένες ωρες, οπου ακουγοταν Ελληνικη -«βυζαντινη » μουσικη. Για αυτόν τον λογο ειχαν πολύ μεγαλο οφελος σε ολους τους τομεις. Αυτό γινοταν ,διοτι η μουσικη είναι ένα απο τα σημαντικοτερα μαθηματα της Ελληνικης παιδειας, από αρχαιοτατων χρονων.
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα , ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ. Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι , ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι.Μεσα από αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα.
Οι Ιεροι Φιλοσοφοι διδασκαν εκεινη την εποχη τα διαστήματα τετάρτης. Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα.
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε 

​αναφερει​

 ότι η μουσικη ειναι η

​ ​

ζωη

​ και η ​

ψυχη ολου του σύμπαντος 

​διοτι​

 προσφερει τα παντα στον ανθρωπο.

Οι Αρχαιοι Φιλοσοφοι εξέτασαν την σχέση μουσικών ηχων και

αριθμω

​ν ​

οπου

​ ​

διαπιστωσαν ότι οι αριθμοί που διέπουν την αρμονια ενος διατεταγμενου κόσμου εχουν τον ίδιο ρόλο και στην τέχνη της μουσικής.

Ε

​ι​

ναι ενδιαφ

​ε​

ρον 

​ο​

τι οι ίδιοι μαθηματικο

​ι​

 λ

​ο​

γοι που δι

​ε​

πουν τα βασικά πυθαγορεια μουσικα

​ ​

διαστηματα, που προερχονται από την αρμονικη διαιρεση του μονοχορδου (1:2 – διάστημα ογδοης, 2:3 – διάστημα πεμπτης, 3:4 – διάστημα τεταρτης), δι

​ε​

πουν και

​ ολες​

 τις σωματ

ικες​

 αναλογιες του ανθρωπινου σωματος αλλα και αλλων δημιουργημάτων όπως π.χ. ο κοχλιας, τα φυλλα των δενδρων, τα φτερα της πεταλουδας κλπ.

​Ολες​

 οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων εκαναν

​ ​

χρηση μουσικων ήχων

​-οργανων ​

 για την

​ αποκτηση παιδειας με στοχο για την ​

 θεραπεία ασθενων με βάση την άποψη ότι η αρμονία της μουσικ

η​

ς μπορε

​ι​

 να αποκαταστ

​η​

σει την διαταραγμ

​ε​

νη ψυχοσωματικ

​η​

 ισορροπία του ασθενούς.

Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο

​ υπατος ​των φιλοσοφων

 Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και

Νομοι).

Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση 

​​

ψυχης και

​​

 σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια 

​​

αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνι

​κ​

ης

​ ​

ρωμαικης

-«βυζαντινης»μουσικής.

Τα μουσικα σχολεια μετατρεπονται σε σπουδαια κεντρα διδιασκαλιας της παραδοσιακης μουσικης και ολων των μεσων με τα οποια μπορει να διδαχθει η κατεξοχην Ελληνικη μουσικη μας παράδοση, ώστε να υπαρχει συνεχεια σε αυτά τα παρα πολύ σημαντικα ειδη μουσικης και καυ επεκτασιιν στην θρησκεια και στην εθνικη συνοχή.
Τα μουσικα σχολεια υποστηριζουν την συνεχιση του Ελληνικου μουσικου πολιτισμου και την εξειδικευμένη μουσικη εκπαίδευση.
Χωρις την μουσικη αγωγη είναι τελειως αδυνατον να δημιουργήσουμε τους Ελληνες του αυριο, ώστε να εχουμε δικαιωμα στην πολυποθητη εθνικη επιβίωση. 
Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα,σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, της γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο.Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ
ΔΕΝ ΦΟΙΤΗΣΑΝ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ;

Δημιουργούμε Ελληνικα σωματεια για εκμαθηση μουσικων οργανων , δημιουργούμε Χορωδιες, ορχηστρες, και τμηματα του Παγκρατιου αθλήματος.

Επισης σε αυτους τους συλλογους θα μπορουν να συμμετεχουν και τα παιδια που τελειωσαν μουσικο σχολειο.
Η Ελληνικη μουσικη είναι υπεροχη, ανεκτιμητη και ανεξαντλητη.
Μεσα από τον μουσικο μας πολιτισμο , σε συνδιασμο με την ορθοδοξια , το παγκρατιο, και την εκμαθηση της πραγματικης Ελληνικης ιστοριας θα επιβιώσουμε ως εθνος,
ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ
ΤΟ 1994. ΕΧΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ 130 ΠΑΙΔΙΑ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ
ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ
ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ. 
ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙ
ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ  
ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΣΗΣ.

ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΙΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ , ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΑΎΛΙΑ ΜΕ ΤΟ
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ.
ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ
ΤΗΝ ΓΙΩΤΑ ΝΕΓΚΑ ΚΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here